هنوز مدت زمان زیادی از خلق این نرم افزار اعجاب انگیز نگذشته است (حدود ۴ سال پس از نسخه حرفه ای آن) و همچنین بیش از ٢ سال نیست که بنده و همکاران عزیزم در زمینه این نرم افزار مشغول به فعالیت هستیم. فعالیت هم به طور حرفه ای و استفاده از آن برای انجام پروژه های معماری و هم به طور آموزشی برای انتقال اطلاعات به علاقه مندان.

با این شرایط مدت زمانی هست که در شرایط استخدامی دفاتر مهندسی و شرکتهای مهندسین مشاور ، درخواست استخدام مهندس با تسلط به کار با این نرم افزار ، نیز دیده می شود . مثلا این تیتر "به یک نفر مهندس معمار مسلط به Revit Architecture , 3dmax , Autocad نیازمندیم" .این مطلب گویای این دیدگاه است که استفاده از این نرم افزار در کنار نرم افزارهای قبلی در حال رونق یافتن است ، اما هنوز نیاز به نرم افزارهای قبلی نیز حس می شود .فکر می کنم در یک دوره گذر از نسل نرم افزارهای قدیم به نسل جدید قرار گرفته ایم و تا چندی دیگر این تیتر دیده خواهد شد "به یک نفر مهندس معمار با تسلط به نرم افزار Revit Architecture نیازمندیم" .

دلیل ذکر این مطالب این هست که بیان کنم برخلاف دیدگاه بسیاری از دوستان و همکاران ، این نرم افزار سریع تر از انچه تصور می شد در حال رونق استفاده می باشد .

منتهای مراتب مشکلاتی در این راه وجود دارد که انشاا... در مطالب بعدی بیان خواهم کرد.

منتظر نظرات شما دوستان در این زمینه هستم .